23 Sept 2007

افتى احد مشايخ المكروباصات من اسبوعين بأن الجامعه حرام (بنص اللفظ فعلا قال الجامعه حرام) عشان بقى ايه الجامعه فيها اختلاط وبيحصل فيها تلامس بين اجساد الولاد والبنات... وقلنا معلش انا خلصت الجامعه وربنا تاب عليه من خطيئة الجامعه الحمد لله والله يسامحه ابويا ماقاليش ان الجامعه حرام... لكن احد مشايخ المكروباصات بقى يفتى النهارده بان الكارتون حرام ده اللى لا يمكن اسمح بيه ابدا!!!! ازاى ماحدش يقولى ان الكارتون حرام!!! دانا كده هخش جهنم من اوسع ابوابها... والراجل كلامه منطقى وسليم انا مش عارفه زاى ماجاش فى بالى ان الكارتون فيه والعياذ بالله موسيكا وكمان عونف... انا عارفه طبعا ان الموسيكا والعونف حرام بس نفسى زينتلى الفرجه على توم وجيرى ونستنى ان الموسيكا التصويريه اللى فيه خليعه وتزرع فى القلب حب الشيطان... لكن اللى مستغرباله ازاى العونف اللى فى توم وجيرى متأصلش فى نفسى المريضه ولا خلانيش اقوم اضرب الراجل ده فى قرعته... لازم ربنا بيحبنى عشان انقذنى من الآثار الجانبيه للعونف الحرام اللى فى توم وجيرى... انا خلاص لازم اتوب وابطل اتفرج على كارتون تانى وهقوم حالا اكسر السيديهات اللى عليها مونسترز انك وكوربس برايد و ذا انكريديبولز... بينى وبينكوا ان امكنتش برتاح ل الاستى جيرل بتاعة الانكريديبولز كنت بحس من جوايا انها حرام بس كنت بقاوح
----------
(ملحوظه مهمه: احقاقا للحق يعنى... توم وجيرى فعلا بيصنف على انه اعنف كارتون... بس معرفش جاب منين ان العنف فى افلام الكارتون حرام الحقيقه وكمان الموسيكا اللى فى افلام الكارتون)