18 Feb 2007

ولبست تاج من الحاج كريم عمر
يالله الامر لله
ايه اللي هيحصل لإيميلك لما تموت ؟
هيشحت فى الشوارع

اديت الباس وورد لحد قبل كده ؟
ايوه... صاحب الشغل اللى انا فيه عشان معندناش نت فى الشغل وكان جايلى حاجات على المايل تبع الشغل فاديته الباسورد يخش ياخدها من البيت وينزلها على فلاشايه عشان فلاشايتى متقلبه وحسبى الله ونع الوكيل فى اللى ضربوا عليها منى

اسمك ؟
المخفيه (على راى امى) هع هع هع

اسم الدلع المشهور وسط اصحابك ؟
كتشير اوى.. مفيش انتين تقريبا بيندهولى بنفس الاسم ولا عدش حد بيندهلى باسمى الحكيكي بتاع البتاكه بس اللى ماشى فالسوق اليومين دول " أم زيزا"

عمرك ؟
26

برجك ؟
الجردل

مجال دراستك ؟
فنون تطبيقيه تخصص جرافيك

شخصيتك نوعها إيه ؟
عروستى

السفر بالنسبه لك ؟
احلى حاجه فى الدنيا.. احب عيشة الغجر.. لو عليه اسرح بعجله فى بلاد الله اعيش على الجمع والالتقاط والرسم

المود بتاعك ؟
زفت الزفت الحمد لله الحقيقه بمر بمنعتف فزيع جدا فى حياتشى (كالمعتاد يعنى انا احيا على الحافه يالله خير)

وقت فراغك بتعمل فيه ايه ؟
حد بس يناولنى وقت فراغ وانا اسوى الهوايل

الأكلة المفضلة ؟
الشوربه والمكرونه والحمام والممبااااااااااااار والمحشى ولبسله بالجزر والفاصوليا الخضرا. هو انا بس محبش القرنبيط والقلقاس والكوسه والجبن باكل الرومى منها فقط.. بقية الحاجات بقى اللى كلتها غير دول يعتبروا اكلتى المفضله ماعدا الفاصوليا البيضا اكلها بس مطلبهاش

الصفات اللي خدتها من بابا ؟
العصبيه.. الدهاء .. غضبى بيفش بسرعه بس عند القفش ببقى مأساه.. القدره على قلب الترابيزه على اللى قدامى لو ليه مزاج

الصفات اللي خدتها من ماما ؟
للاسف انا امى بس على صغير الفرق انى انا قليلة الادب ولسانى طويل وبالى طويل عن امى وعشريه حبتين

اكتر 6 حاجات بتكرهها ؟
-الكدب

-الغباء

- الجاهل المتعافى

-المتنكين على مخاليق ربنا

-الشخصيات الخنوعه اللى لابسين جلد النعجه وعايشين بيه ومش راضيين يقلعوه ابدا

- الناس الكئيبه اللى طول النهار تشتكى من ان الناس جايه عليهم مع ان الحقيقه انهم شوية كسالى

أكتر 6 حاجات بتحبها ؟
-اسدكائى

- الشغل ثم الشغل ثم الشغل

-المزيكا

-القرايه

-الرقص

-تشغيل النافوخ

الشغل بالنسبه لك ؟
هو بابا وهو ماما وهو انور وجدى.. انا الشغل والشغل انا.. والحياه الشغل والشغل الحياه

ايه الكمبيوتر والانترنت بالنسبة لك ؟
اهو شغل على تسالى


1 comment:

أُكتب بالرصاص said...

أحترمتك اكتر لما جبتي سيرة الجردل
قصدي لما طلعتي برج الحردل
زيييييي
:)