10 Dec 2007

تبرعوا لانكاذ عمو ساويريس

من كام يوم لقيت قال ايه خير اللهم اجعله خير مش عارفه كام سخس من المواكيس اللى فى ليستة وش الكتاب قال دخلوا الجروب بتاع مساندة ساويرس فقلت لا حول ولا قوة الا بالله الراجل ينكن جاله الله اكبر المرض الوحش - اللى هو المرض البطال وانت قارينى ياباشا - وبيلموله قرشين بس مهتميتش يعنى... بعدين قال خير اللهم اجعله خير مسكت المجله الكوميديه روزاليوسف -مسلية بشكل عنيف بتضحكنى اكتر من مجلة كاريكاتير بتاعة زمان الا هى راحت فين صحيح المجلة دى!!!- ولقيت فيها خبر بيقول الاخوان المسلمين مش عارفه مقدمين اسمالله على مقامك -افرح بيك كده وانت عريس- مقدمين ياخويه استجواب ولا ابصر ايه كده فى قعدة الشعب عشان يقفلوا اوه تى فى عشان قال اللهم احفظنا عملوا برنامج عن الحجاب وازاى ياخويه يسمحوا بكده والموكوس ساويريس مسيحى... انا قريت الكلمتين دول وركبنى العصبى... يعملوله جروب عالفيس بوك من ورايا ماشى ... ويقفلوله المحطه منغير مايخدوا رأيى معنديش مانع... لكن ياخويه يطلع مسيحى وانا معنديش خبر!!!! الموكوس ولا جابلى سيرة ابدا!!!
وانا قاعده بقرطف -غير بقطف- الميلوخيه -كنت عامله فضلة غيرك ملوخيه بالأنارب للعيال- خطر فى بالى الموضوع كده ومفهمتش يعنى بردك ايه العباره... هو كان يعنى ساويرس هو اللى عمل البرنامج بذات نفسه؟؟؟ ولا كان لامؤاخذه يعنى العيال اللى عملوا البرنامج ده غلطوا فى الحجاب لا سمح الله؟؟؟ يختى لو كات العيال غلت نربيهم ونقفل البرنامج الوحش ده ونخلص... بس لقيت يعنى فكره الابصر اسمه ايه الاستجواب ده يعنى فكره مش بطاله ابدا... فنفضت ايدى مالملوخيه... وسيبت الانارب عالنار... ولبست هدومى وطيران على قعدة الشعب انا كمان اقدم استجواب فى ماريا واستجواب فى روبى واستجواب فى هيفا وهبى عشان هيسقطوا الواد الحيله فى السنويه العامه السنه دى... قطعوا وقطعت سيرتهم نسوان سايبه عايزه حش رقابيها...