6 Dec 2007

اللى اخد منك الفيل... قادر يرجعهولك

نزله معويه... وماله... اتنصب عليا فى كبشة فلوس... شغال وماشى الحال... كله كويس... "لو يعلم الله فى قلوبكم خيرا يؤتكم خيرا مما أخذ منكم" وكله ف ميزان حسناتى بقى.. ماهو اصل انا مينفعش اخد كل حاجه يعنى... ومابحبش الحاجات اللى تيجى بالساهل... وعامة عيد ميلادى قرب، فاضل شهر وشويه وحاليا انا بستعد نفسيا لهذا اليوم المهيب فمعنديش استعداد اكتئب دلوقتى خالص بالذات انى ماقصرتش بشىء... ونظرا لان موضوع ال "سبا" انضرب بالجزمه عشان الفلوس اللى اتلهفت منى وفى الاغلب كمان مش هيبقى معايا فلوس اجيبلى هديه زى كل سنه... بس يمكن يجيلى غيرها قبل عيد ميلادى ربنا قادر على كل شىء... ولو مجاليش مش مهم برده... الخطط البديله دايما موجوده... يعنى نهار اما تزنق اوى يعنى هقضيها صعلكه فى الحسين طول اليوم وبالليل اقابل العيال واهى ساعة بقرب الحبيب ابرك من عشره... ويمكن يكون فى حفلة حلوه ولا حاجه فى اى داهيه احضرها واروح... مين عارف... يمكن اورث عمى اللى فى البرازيل واقضى عيد ميلادى فى دولة اوروبيه نياهاهاها... مع انى كنت عاشمانه فى كمبيوتر ابل.. بس يالله يمكن كنت اجيبه ويولع فى وشى واتقهر... كده افضل... الفلوس اللى كنت هجيبه بيها راحت ومتقهرتش... ومين عارف يمكن الناس ضميرها يصحى فجأه ويرجعولى فلوسى... هىهىهى جميل التفاؤل.... قال ضميرهم يصحى قال طب والله عجبتنى ييجى منى ههههههههههههه