4 Oct 2007

جواز صالونات

واحده ست عجيبة الشكل والهيئه تقدم فتاه عجيبة الشكل والهيئة برده
نفيسه بنتى
تبتسم البنت وتجلس فى مواجهة جعيدى العريس المنتظر برده عجيب الشكل والهيئة
بعد شويه الام بتخلع هى وام العريس وبيسيبوا نفيسه وجعيدى قاعدين مع بعض
كل واحد فيهم بيطلع اللاب توب بتاعه وبيتبادلوا الايميلات
ويدور بينهم الحوارالتالى
عذراء الربيع تقول:
ها أوللى بقى انت عندك كام ايميل؟
هيثم عبد ربه التائه يقول:
اربعه وانتى؟؟
عذراء الربيع تقول:
عندى تلاته واحد ياهو وواحد هوتميل وواحد جوجل
هيثم عبد ربه التائه يقول:
انا زيك برده بس عندى واحد رابع بتاع الشغل
عذراء الربيع تقول:
وياترى بقى عندك بلوج؟؟؟؟
هيثم عبد ربه التائه يقول:
عندى خمسه
عذراء الربيع تقول:
(ايقونه سمايلى فاتح بقه من الدهشه) واااااااو دانت باين عليك كوول خالص
هيثم عبد ربه التائه يقول:
وانت البلوج بتاعتك اسمها ايه؟؟
عذراء الربيع تقول:
انا معنديش بلوج بس نفسى موت اعمل واحده عندى كلام كتير اوى عايزه اقوله للناس تتعلم منه... عشان اساهم ف نهضة المجتمع
هيثم عبد ربه التائه يقول:
باين عليكى بنت مجتهده... انا بحترم اوى الناس اللى بتفكر فى غيرها
عذراء الربيع تقول:
اوه ميرسى (ايقونه سمايلى وشه محمر) بفكر اسمى البلوج بتاعتى (اللا نهائية ومابعدها)
هيثم عبد ربه التائه يقول:
اسم هايل جدا... احنا باين علينا هنتفق (وش بيغمز)
عذراء الربيع تقول:
وانا برده شايفه اننا هنتفق (وش خدوده محمره)... انا طول عمرى ببحث عن انسان عصرى متطور يعاونى فى مواكبة العولمة ومواجهة تحديات القرن الجديد
هيثم عبد ربه التائه يقول:
وانا اموت فى التحديات (وش بيلعب حواجبه)
---------------------------
الحقيقه انا اتنفخت ومش قادره اكتب كلام خنيق اكتر من كده واترك للساده المشاهدين حرية تخيل بقية المحادثه الفقيعه اللى فوق دى