3 Feb 2007

احنا بتوع التيموتيكى

وانا اصغر شويه.. كنت بقعد بالسعات ابحلق لنفسى فى المرايه عشان كنت بحب اوى اشوف نفسى وانا مبتسمه.. كنت مبسوطه.. بايه؟؟ معرفش.. بس كنت مبسوطه مع انى وقتها كنت مقتنعه تماما انى قبيحه الشكل.. دلوقتى بقيت بستخبى من المرايات.. عشان مبقيتش ببتسم..
الرسول عليه الصلاه والسلام قال "تبسمك فى وجه اخيك صدقه"... زمان مكنتش بفهم ليه.. عشان وقتها الابتسامه مكنتش بالنسبالى اختراع....دلوقتى لو ابتسمت فى وش حد بحس انى هخش الجنه حدف.. اصل شكلى بيخض اوى وانا مكشره.. بيخض لدرجه انى انا نفسى مبقيتش اطيق ابص فى وشى فى المرايه.. اصلى مش ناقصه نكد الحقيقه... زهقت من الابتسامه اللى بتطلع وتختفى كانى بدوس على زرار.. ساعات بعد ماببتسم بسخسخ من الضحك عشان بفتكر عادل امام وهو بيقول تيموتيكى تيموتيكى.. الناس مابتبقاش فاهمه انا بضحك ليه... وده احيانا بيخلينى اضحك زياده.. بالذات اما بيفتكروا انى بضحك عشان دمهم خفيف مع انى ساعات ببقى بضحك من كتر تقل دمهم اللى خلانى ابتسم ابتسامه تيموتيكى تيموتيكى