20 Sept 2006

لم يصفعنى سؤال على وجهى بهذه القوة من قبل.. او ربما حدث ولكننى ابالغ كالعادة.. وكالعاده ايضا اهرب من السؤال بنكته وحدوته وهوب هوب السؤال تاه فى الزحمه وهو تاه.. وانا السؤال لزق فى ودنى... انا مين.. انا عملت ايه فى الدنيا دى يستاهل انى اتصور جنبه او اكتبه بالبونط العريض واحط تحتيه خط ؟؟؟... لسه مفيش... ومفيش حاجه فى حياتى مميزه عشان احكيها الا شويه حكايات بتضحك وشويه حكايات بتزعل وشويه احلام.. طب اجاوب ازاى على السؤال ده.. انا مين.. هو انا الحاجات اللى انا بسعى لانى اكونها والا انا الحاجات اللى معرفتش اكونها والا انا حاجه غير كل دول.. انا انا... وانا ده يطلع بنى ادم.. قصير اوى ورفيع اوى ونسّاى جدا ومبينساش الاذيه ومابيؤمنش بالانتقام وبيحب الناس تضحك... وكل ده عادى.. الحاجه الحيده اللى يمكن اقول انها ممكن تتقال انى كان نفسى اكون حاجات كتير اوى وكنت ولازلت بحلم كتير اوى.. بس انا مش زعلانه انى معرفتش اكون الحاجات دى ولا انى معرفتش احقق الاحلام دى.. لان لو كان ده حصل مكنش هيبقى فى حاجات اسرح اما افتكرها وابتسم....
انا مين؟؟... معرفش... حتة بت مفعوصه ولسانها طويل عالفاضى :)