1 Jun 2006

الاختلافات العشرة

- وانا صغيرة كنت بعيط كتير.. دلوقتى مبعيطش خالص
* وفى كل الاحوال عمر ماحد مسحلى دمعه اتدحرجت على خدى... بس وانا صغيره كان بابا بيطبطب عليه..

- وانا صغيرة كنت اخاف من الضلمة.. دلوقتى بقيت اخاف من الصمت

- وانا صغيرة كنت بكلم العرايس بتاعتى وباخدهم فى حضنى وانا نايمه.... دلوقتى بقيت انام فى حضن الدبدوبه بتاعتى

- وانا صغيرة كنت احب اقف اتفحص فى وشى قدام المراية.. دلوقتى لو لمحت وشى بالصدفة على لوح زجاج بدور وشى الناحيه التانيه واطلع اجرى قبل عينى ماتيجى فى عينى

- وانا صغيره كنت احب اقعد مع الناس الكبار... دلوقتى بقيت احب العب مع الاطفال الصغيرين

- وانا صغيرة كنت احب اوى اتفرج على التليفزيون.... دلوقتى مبقيتش افتحه

- وانا صغيرة كنت اكل قليل والعب كتير.. دلوقتى بقيت اكل كتير والعب قليل

- وانا صغيرة كنت اعيط كتيير واضحك قليل... دلوقتى بقيت اضحك كتير ومعيطش خالص

- وانا صغيرة كان نفسى اما اكبر اجيب جزم بكعب عشان بتطرقع علىالسلم.. دلوقتى لو لبست حاجه بتطرقع على السلم ببقى عايزه الارض تنشق وتبلعنى

- وانا صغيرة كنت عارفة انى صغيرة... دلوقتى ............ مش عارفة..........

No comments: