14 May 2006

فاصل نكت سخيفه

كل امّا اعدّى من قّدام محل فى شارع الازهر يقولولى اتفضلى يا عروسه... ترَالّا لااا لالّا .. اضحك فى سرى واقول حلاوة ترَالّا لااا لالّا.. بعد ماوصلت لآخر محل افتكرت انى مش عروسه حلاوه ترَالّا لااا لالّا.... وانى انا انا انا ابريق الشاى ترَالّا لااا لالّا... ايدى كده.. وبوزى كده.. اصب الشاى وارجع كده ترَالّا لااا لالّا .. وبعد مارجع كده اكتشف ان الشاى منزلش ترَالّا لااا لالّا.. والخرم مسدود والميه بتغلى ترَالّا لااا لالّا.. ودماغى بتغلى ترَالّا لااا لالّا.... ومخى بيبَكبَك بَك بَك بَك بَك ترَالّا لااا لالّا... هو ايه الفرق بين واحد بيغرق وبين ميه بتغلى فى بّراد؟؟؟؟.. الاتنين بيقولوا بَك بَك بَك ترَالّا لااا لالّا ... بس انا مبقولش حاجه ولا ببَك بَك بَك بَك ترَالّا لااا لالّا... بغلى بس ترَالّا لااا لالّا.. بغلى من سكات ترَالّا لااا لالّا ... بس ليه بقى؟؟؟؟ ترَالّا لااا لالّا... ماحدش عايز يقولى عشان انا عروسة.. حلاوة... ترَالّا لااا لالّا لالالالالا لم لم

No comments: