29 Oct 2005

عشان عيون تارا:)

Seven things I plan to do
اتعلم السواقه
اتعلم 3dmax
اعمل اول فيلم كارتونى قصير
افتح شغل خاص بيه
اتعلم فرنساوى
اتعلم تفصيل
اعمل معرض لوحات
Seven Things I can do
انام يومين متواصلين
اصحى يومين متواصلين
اعمل سكوبيدو
اشتغل تطريز
اصلح الكمبيوتر بتاعى
اخترع اكلات وتطلع حلوه
انام فى اى مكان تحت اى ظروف
Seven Things I can't do
مبعرفش اركب ميكروباص منغير ما انام
مبعرفش ابطل عصبيه
مبعرفش مابقاش لسانى طويل
مبعرفش اقاوم الشوربه
مبعرفش انام منغير غطا
مبعرفش اخرج بفلوس وارجع بيها او ببقيتها
مبعرفش اسامح حد وقع من نظرى
Seven Things I say most often
مش عارف
لالالا اكيد بتهرجوا
اللى بيحصل ده هزار
دى قلة ادب
هالوز
انه العار
اللعنه
Seven people I want to pass this tag to
guevara
omar "tagreba"
pianist
mindonna
moia
blulu
alla " golden fleeces"

10 comments:

mindonna said...

إيه يا إي زي أنا كتبت السبعة أشياء خلاص :)

بس هما تلاتة بس : ما أستطيع عمله و ما لا أستطيع و ما أقوله عادة

شقّري علينا و قولي رأيك

علي فكرة المقطوعة اللي انتي حطاها دي خطيرة

Omar Mostafa said...

انت تؤمر يا جميل

Tara said...

AZتسلم لي عيونك يا

حأرجع اعلق بعد ما ارجع من الشغل ان شاء الله

Doaa Samir said...

ِAZ,
لطيفة أوي السبعات اللي كتبتيهم.. الصراحة ليها وقع مميز مش عارفة أوصفه.. أنا على فكرة باعمل كده.. بس مش بالضرورة سبعة.. كتبت بعضهم وباقولهم في كلامي مع أصحابي بس ما كتبتهمش علانية..

AZ said...

متكشره اوى يا دعاء :)... نورتى البلوج

la brize
طيب ايه رايك تعمليهم على البلوج بتاعتك زييى كده عشان نشوفهم :)

Tara said...

:راح اقول لك ع الاشياء المشتركة

اشتغل تطريز
مبعرفش اركب ميكروباص منغير ما انام
(و لا انا استحمل خضخضة السيارة ...انعس على طول (

مبعرفش انام منغير غطا
مبعرفش اسامح حد وقع من نظرى

AZ said...

وعارفه تعيشى؟؟؟؟؟؟
انا مقضيه نص حياتى نوم بسبب الموضوع ده

Tara said...

ههههههه
الحمد لله ان الطريق الى شغلي قصير
لكن في حالة السفر بالسيارةاقري عليا السلام

إيمان said...

احم احم
لا فعلا نفس ال7 حاجات اللي بخطط لهم :D
بس انا خدت خطوه اهو وبدأت في الثري دي ماكس :D

إيمان said...

بعد قراءتهم مرة اخرى
مش نفسهم كلهم بالظبط يعني
:D